П`ятниця, 24.11.2017, 08:39
Приветствую Вас Гість | RSS

Відзначення 200-річчя Т.Г. Шевченка

Конкурс імені Шевченка

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ (районного) етапу ІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

 

                                                                                     Кротова І.В., методист Центру

аналізу та прогнозування розвитку освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

 

1.     Організація виконання учнями конкурсних завдань

 

1.1.Завдання розміщуються в день проведення ІІ етапу Конкурсу на сайті КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». Код на ці завдання отримують районні (міські) методичні кабінети за тією ж електронною адресою, за якою надсилаються коди на завдання ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

1.2.Завдання складатимуться з 2-х творчих робіт:

              1 – написати твір певного стилю мовлення чи літературного жанру;

              2 – твір-роздум на запропоновану тему, у якому необхідно буде виявити знання життєвого і творчого шляху Т.Г.Шевченка.

              Творчі роботи можуть передбачати теми, пов’язані з культурою, мораллю, духовними цінностями українського народу, які сприяють об’єднанню, формують почуття патріотизму, оптимізму й віри в щасливе майбуття Української держави, про яку мріяв і писав у своїх творах великий Кобзар.

1.3.Відповідно до закону України від 3 липня 2012 року «        Про засади державної мовної політики» роботи можна виконувати українською мовою як державною, а також регіональними мовами або мовами національних меншин, представленими в Україні. Отже, завдання пропонуватимуться українською мовою, але учні зможуть за власним бажанням обрати мову написання творів (українську або російську).

1.4.Початок виконання завдань о 10:00.

1.5.Учні 5 –7-х класів виконують завдання 2 астрономічні години, учні 8 – 9-х –  3 астрономічні години, 10 – 11-х класів – 4 астрономічні години.

1.6.По можливості за партою розміщується один учасник Конкурсу.

1.7.Роботи підписуються так:

Робота

учасника ІІ етапу

ІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

            учня (учениці) 6-А класу

Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36

Харківської міської ради

Харківської області

Прокопенка Віктора Олексійовича

 

Учитель: Гордієнко Марія Іванівна

1.8. Звертаємо увагу на те, що учням не дозволяється користуватись додатковою літературою (посібниками, довідниками, словниками, текстами художніх творів і статей тощо)!!!

 

2.     Організація перевірки конкурсних робіт

 

2.1.                         Оскільки учні можуть обирати мову написання творів, то до складу журі включаються фахівці як з української, так і з російської мов і літератур.

2.2.                         Голова журі або представник організаційного комітету шифрує конкурсні роботи після того, як зібрані всі роботи певної вікової категорії учнів; віддає їх членам журі для перевірки. Тільки після того, як перевірено всі роботи певної паралелі, проводиться їх дешифрування і заноситься відповідний запис до протоколів.

2.3.                        Учень кожного класу максимально зможе набрати 24 бали (по 12 – за кожний твір). Тому перевіряти роботи слід, не розділяючи їх на дві групи (українську і російську), а спільно.

2.4.                         Конкурсні роботи (твори) слід перевіряти, дотримуючись вимог до перевірки письмових робіт (підкреслювати помилки і виносити відповідні позначки на поля: орфографічні – І, пунктуаційні – v, граматичні – Г, лексичні – Л, стилістичні – Ст), поданих у чинних програмах з української мови та літератури і з російської мови та літератури («Інтегрований курс»). Необхідно звертати увагу на охайність; виправлення підкреслювати хвилястою лінією, знижувати сумарну кількість балів за брудні, з великою кількістю виправлень роботи.

2.5.                         Оцінки (бали) за мовне оформлення і зміст кожного твору виставляються також відповідно до критеріїв оцінювання, визначених у чинних програмах. Журі має оцінювати творчі роботи учасників відповідно до їхньої специфіки, складності, обсягу з урахуванням творчих здібностей володіння художнім словом, мовно-літературної підготовленості, спираючись на чинні критерії оцінювання.

2.6.                         Місця серед усіх учнів однієї паралелі розподіляються спільно, незважаючи на мову написання.

2.7.                         Відповідно до Положення у кожній паралелі визначається кількість переможців, яка не перевищує 30% від загальної кількості учнів цієї паралелі.



3. Зразок протоколу перевірки робіт учасників ІІ етапу ІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2013/2014 навчальному році

Завантажити Зразок протоколу

4. Зразок звіту про проведення І, ІІ етапу ІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2013/2014 навчальному році

Завантажити Зразок звіту
Меню сайту
Форма входу

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архiв записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0